Obchodní podmínky

BEAUTYSOFA24

https://beautysofa24.cz

 

 

I.                   PRODÁVAJÍCÍ:

 

SOFA STYLE sp. z o.o.

ul. Kościuszki 6,

63-640 Bralin (v Polsku),

DIČ: PL6192049524

Regon: 383280310

KRS: 0000785044

e-mail: kontakt@beautysofa24.cz

Tel: +…………………….

 

 

II.               Termíny

 

  1. Kdykoli se v následujících částech těchto obchodních podmínek použijí následující termíny, musí být vykládány v následujícím smyslu, pokud ze souvislosti jejich použití nutně nevyplývá něco jiného:

a)      CENA – částka v českých korunách včetně DPH náležející prodávajícímu za převod vlastnického práva ke zboží zákazníkovi v souladu s kupní smlouvou.

b)      ELEKTRONICKÁ SLUŽBA – služba poskytovaná elektronickou cestou Prodávajícím Zákazníkovi prostřednictvím Internetového obchodu, v souladu s Obchodními podmínkami;

c)      KOŠÍK – služba k dispozici každému zákazníkovi, který používá internetový obchod umožňující vytvoření objednávek jednoho nebo více výrobků. Košík shromažďuje zákazníkem vytvořené nabídky na uzavření kupní smlouvy, tzn. v rámci jedné objednávky může zákazník odeslat více než jednu nabídku k uzavření smlouvy.

d)      KUPNÍ SMLOUVA – kupní smlouva ve smyslu občanského zákoníku týkající se prodeje zboží prodávajícího zákazníkovi za cenu eventuálně zvýšenou o dodatečné platby, včetně ceny dopravy, jejíž podmínky v podrobnostech stanoví tyto obchodní podmínky.

e)      NEWSLETTER – elektronická služba, která umožňuje všem jejím uživatelům obdržet od prodávajícího pravidelné informace, zejména o zboží, internetovém obchodě, včetně nového zboží a akcí, a to na zákazníkem určenou e-mailovou adresu, s výslovným souhlasem zákazníka.

f)       OBJEDNÁVKY – vyjádření vůle zákazníka směřující k uzavření kupní smlouvy na dálku při použití prostředků komunikace na dálku, která definuje zboží, ohledně kterých chce zákazník uzavřít kupní smlouvu a obsahuje údaje zákazníka nezbytné pro případné uzavření a plnění kupní smlouvy.

g)      OZ – zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

h)      PRODÁVAJÍCÍ – SOFA STYLE sp. z o.o., ul. Kościuszki 6, 63-640 Bralin (v Polsku), DIČ: PL6192049524, Regon: 383280310, KRS: 0000785044, e-mail: kontakt@beautysofa24.cz.

i)       PRACOVNÍ DEN – jeden den od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků.

j)       SPOTŘEBITEL – fyzická osoba činící s podnikatelem právní jednání, která nejsou přímo spojená s jeho obchodní nebo profesní činností.

k)      ÚČET – elektronická služba, označená individuálním jménem (login) a heslem zvoleným zákazníkem, obsahující prostředky poskytované prodávajícím, které umožňují zákazníkovi využívat zvláštní funkce nebo služby.

l)       ZÁKAZNÍK / KUPUJÍCÍ – (1) Kupující – spotřebitel; Kupující – spotřebitel je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

m)   ZBOŽÍ – movitá věc dostupná v internetovém obchodě pro účely uzavření kupní smlouvy mezi kupujícím a prodávajícím, která se stane předmětem smlouvy, za uvedenou cenu.

 

 

 

III.             Úvodní ustanovení

 

  1. Obchodní podmínky upravují v souladu s ustanoveními § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník“) vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (včetně elektronických služeb) uzavírané mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístněné na internetové adrese https://beautysofa24.cz.

  2. Informace poskytované na stránkách internetového obchodu nebo, v případě objednávky při použití jiných komunikačních prostředků na dálku, v elektronické zprávě potvrzující obsah navrhované kupní smlouvy, jsou výzvou k uzavření smlouvy ve smyslu § 1733 OZ, kterou zasílá prodávající zákazníkovi, a nikoliv nabídkou v souladu s § 1731 OZ. Ustanovení § 1732 odst. 2 OZ je výslovně vyloučeno a nepoužije se.

3.      Tyto obchodní podmínky jsou určené jak pro zákazníky, kteří jsou spotřebiteli, kteří využívají internetový obchod, elektronické služby nebo uzavírají kupní smlouvu.

4.      Přijetí těchto obchodních podmínek je dobrovolné, ale je nezbytné k vytvoření účtu a/nebo objednávky zákazníkem.

  1. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce.

  2. Technické požadavky nezbytné pro spolupráci s IT systémem používaným Poskytovatelem služby: (1) počítač, notebook nebo jiné multimediální zařízení s přístupem na internet; (2) přístup k e-mailu; (3) Internetový prohlížeč: Mozilla Firefox verze 17.0 a vyšší nebo Internet Explorer verze 10.0 a vyšší, Opera verze 12.0 a vyšší, Google Chrome verze 23.0. a vyšší, Safari verze 5.0 a vyšší, Microsoft Edge verze 25.10586.0.0 a vyšší; (4) doporučené minimální rozlišení obrazovky: 1024×768; (5) povolení cookies a podpory Javascriptu ve webovém prohlížeči.

  3. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

  4. V případě změn těchto obchodních podmínek, prodávající zveřejní celé nové znění obchodních podmínek na stránkách internetového obchodu a zašle je také na e-mailovou adresu zadanou zákazníkem při uzavírání dohody o poskytování služeb. Tento způsob zákazník a prodávající považují za dostatečný za účelem možnosti zákazníka se seznámit s informacemi o změně obsahu obchodních podmínek. Změna obchodních podmínek vstupuje v platnost do 14 dnů ode dne zaslání oznámení o změně. V případě zákazníků, kteří uzavřeli dohodu o poskytování služeb, tj. zákazníci mající účet, mají právo ukončit smlouvu o poskytování služeb do 14 dnů ode dne oznámení o změnách obchodních podmínek.

 

 

IV.            Elektronické služby

 

1.      Prodávající prostřednictvím Internetového obchodu poskytuje Zákazníkům zdarma následující Elektronické služby:

a)      Účet;

b)      umožnění Zákazníkům zadávat Objednávky a uzavírat Kupní smlouvy za podmínek stanovených v Obchodních podmínkách;

c)      umožnění používání Košíku;

d)      Newsletter;

2.      Smlouva o poskytování služeb je uzavřena za předpokladu společného splnění následujících podmínek: (i) Zákazník úspěšně vyplní a přijme (odesláním Prodávajícímu) registrační formulář pro vytvoření Účtu, (ii) akceptuje Obchodní podmínky. V Registračním formuláři musí Uživatel Služby uvést následující údaje: e-mailovou adresu a heslo.

3.      Účet je poskytován zdarma na dobu neurčitou.

4.      Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet“). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.

5.      Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.

6.      Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.

7.      Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.

8.      Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než 5 let nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy a těchto obchodních podmínek.

9.      Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

10.  Košík je poskytován bezplatně, má jednorázovou povahu a ukončuje se vytvořením objednávky, nebo předčasným ukončením používání ze strany zákazníka, přičemž košík ukládá informaci o zákazníkem vybraném zboží i po ukončení relace prohlížeče, včetně odhlášení, na dobu ne delší než 7 dní; to však nezaručuje dostupnost zákazníkem vybraného zboží za účelem umožnění provedení objednávky v pozdějším termínu.

11.  Služba Newsletter, poskytovaná na žádost Odběratele služby po uzavření Smlouvy, obsahuje odebírání obchodních informací o výrobcích a službách Poskytovatele elektronickou cestou pro Odběratele služby, kteří sdělili Poskytovateli služby svou e-mailovou adresu.

12.  Službu Newsletter může Odběratel služby využívat pouze po provedení následujících dalších kroků:

a)      poskytnutí alespoň své e-mailové adresy v příslušném poli Servisu nebo označení příslušného checkboxu pro účely zasílání obchodních informací příslušným kanálem;

b)      akceptace ustanovení těchto Pravidel kliknutím na aktivační odkaz zaslaný Poskytovatelem služby na e-mailovou adresu uvedenou Odběratelem služby (okamžik zahájení poskytování služby Newsletter).

13.  Odběratel služby je povinen zejména:

a)      sdělovat Poskytovateli služby všechny nezbytně nutné údaje Odběratele služby, přičemž tyto údaje musí být pravdivé a aktuální,

b)      v případě změny údajů sdělených Poskytovateli služby v souvislosti s uzavřením Smlouvy tyto neprodleně aktualizovat;

14.  Služba Newsletter se poskytuje na dobu neurčitou.

15.  Zákazník je povinen zejména:

a)      uvádět v Objednávce a v rámci Účtu pouze skutečné, aktuální a všechny nezbytné údaje Zákazníka a v případě jejich změny neprodleně aktualizovat údaje, včetně osobních údajů, které Zákazník poskytl Prodávajícímu v souvislosti s uzavřením Kupní smlouvy nebo používáním Elektronických služeb;

b)      používat Elektronické služby způsobem, který nenarušuje fungování Prodávajícího, Internetového obchodu,

c)      používat Elektronické služby způsobem, který je v souladu s Právními předpisy, ustanoveními Obchodních podmínek, jakož i se zvyklostmi a pravidly společenského soužití přijatými v daném rozsahu;

d)      uchovávat Přihlašovací jméno a Heslo v tajnosti, zejména je nesdělovat neoprávněným osobám. Prodávající neodpovídá zejména za ztrátu údajů či přístupu k údajům uloženým na Účtu, vyplývající z porušení výše uvedené povinnosti Zákazníkem;

e)      včas uhradit Cenu a dalších náklady sjednané mezi Zákazníkem a Prodávajícím v plné výši;

f)       nedoručovat a neposkytovat v rámci Internetového obchodu žádný obsah zakázaný Právními předpisy, zejména obsah, který porušuje majetková autorská práva třetích osob nebo jejich osobnostní práva;

16.  Prodávající může z technických důvodů dočasně, deaktivovat některé funkce Internetového obchodu za účelem jeho vylepšení, přidání služeb nebo provedení údržby. Prodávající vynaloží veškeré úsilí, aby informoval o technických přestávkách umístěním příslušné zprávy na domovskou stránku Internetového obchodu.

17.  Zákazník může Smlouvu o poskytování služeb kdykoli ukončit. Prohlášení o ukončení Smlouvy o poskytování služeb podané Zákazníkem lze podat zejména zasláním příslušné zprávy, např. písemně na adresu SOFA STYLE sp. z o.o., ul. Kościuszki 6, 63-640 Bralin (v Polsku), e-mail: kontakt@beautysofa24.cz.

18.  Ukončení Smlouvy o poskytování služeb nemá vliv na plnění již uzavřených Kupních smluv.

19.  Prodávající může ukončit Smlouvu o poskytování služeb z následujících závažných důvodů:

a)      způsob používání Elektronických služeb je v rozporu se zásadami a účelem Internetového obchodu;

b)      činnost Klienta je v rozporu s dobrými mravy, podněcuje k násilí nebo páchání trestného činu a rovněž porušuje práva třetích osob;

c)      Zákazník poruší ustanovení bodu IV odst. 15 Obchodních podmínek.

20.   Prohlášení o ukončení Smlouvy o poskytování služeb učiněné Prodávajícím bude zasláno na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem.

 

 

V.               Kupní smlouva

 

1.      Webové rozhraní internetového obchodu prodávajícího obsahuje seznam zboží včetně uvedení cen jednotlivého zboží v českých korunách. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků (vyjma přepravních poplatků dle následujícího odstavce).

2.      Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.

3.      Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu), způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“). Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávkového formuláře vložil, a seznámit se s těmito obchodními podmínkami. Zákazník dokončí objednávku s využitím funkcí internetového obchodu určených k tomuto účelu (tlačítko: „Objednávám a platím“). Nepřihlášený zákazník (zákazník, který dosud nepřijal tyto obchodní podmínky) přijme tyto obchodní podmínky.

4.      Odeslání objednávky se považuje za takový úkon kupujícího, který nepochybným způsobem identifikuje objednávané zboží, kupní cenu, osobu kupujícího, způsob úhrady kupní ceny, a je pro smluvní strany závazným návrhem kupní smlouvy. Podmínkou platnosti objednávky je vyplnění všech povinných údajů v objednávkovém formuláři, seznámení se s těmito obchodními podmínkami na webové stránce a potvrzení kupujícího o tom, že se s těmito obchodními podmínkami seznámil.

5.      Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském rozhraní či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího“).

6.      Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.

7.      Objednávky e-mailem lze zadávat nepřetržitě, všechny dny v týdnu. Objednávky zadané v sobotu, neděli a státní svátky budou posouzeny první pracovní den následující po dni, kdy byla objednávka zadána. Pro uzavření kupní smlouvy platí obdobně ustanovení V.6.

8.      Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s osobami, které dříve podstatným způsobem porušily kupní smlouvu či obchodní podmínky.

9.      Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

 

 

VI.            Platební podmínky

 

1.      Kupní cena uvedená u zboží v okamžiku provedení objednávky je kupní cenou závaznou pro prodávajícího i kupujícího a po provedení objednávky nebude změněna, a to ani v případě, že ze strany prodávajícího následně dojde k úpravě výše kupní ceny za zboží, nebo bude probíhat reklamní slevová akce. Možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek není tímto ustanovením omezena.

2.      Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

a)      bezhotovostně prostřednictvím platebního systému:

PayU S.A.

Sídlo: ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, Polsko

IČ: 7792308495

Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Okresním soudem v Poznani, oddíl VIII, č. zápisu KRS 0000274399.

b)      bezhotovostně platební kartou (PayU).

c)      bezhotovostně převodem na účet prodávajícího

(Santander Bank, číslo účtu 07 1090 1144 0000 0001 6064 0722)

d)      v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

 

3.      Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené a dodáním zboží ve smluvené výši.

4.      V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

5.      Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, není-li v podmínkách akce/slevy uvedeno jinak.

6.      Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu. Prodávající je plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

 

 

 

VII.        Přeprava a dodání zboží

 

1.      Dodání produktu je možné pouze na území České republiky.

2.      Dostupné způsoby dodání Produktu jsou Zákazníkovi prezentovány na webových stránkách Internetového obchodu, a rovněž při zadávání Objednávky Zákazníkem.

3.      Dostupné způsoby dodání mohou záviset na zvoleném způsobu platby nebo Produktu, mohou se změnit v případě zadání více Objednávek současně, zejména z důvodu Produktů, na které se vztahují.

4.      Dodání Produktu Zákazníkovi a výše konečné platby může záviset na Zákazníkem zvoleném Produktu. Prodávající může v jím zvoleném čase stanovit finanční částku pro minimální hodnotu Objednávky, pro kterou je dodání Produktů, na které se vztahuje Kupní smlouva, bezplatné.

5.      Celkový termín dodání Produktu Zákazníkovi (termín dodání) se skládá z doby přípravy Objednávky k odeslání Prodávajícím a doby dodání Produktu přepravcem. Termín dodání se počítá ode dne (připsání prostředků na bankovní účet Prodávajícího (v případě platby bankovním převodem, elektronické platby nebo platby platební kartou), nejdéle však 14 Pracovních dnů, pokud nebylo v popisu daného Produktu nebo při zadávání Objednávky uvedeno jiné datum. Pokud je Objednávka zadána současně na několik Produktů s různými dodacími lhůtami, je datem dodání nejdelší uvedené datum.

6.      Zákazník bude o stavu vyřizování objednávky informován prostřednictvím e-mailu podaného přes registraci nebo při složení objednávky.

7.      Je-li Prodávající podle Kupní smlouvy povinen dodat Produkt na místo určené Zákazníkem, je Zákazník povinen převzít Produkt při dodání.

8.      V případě, že je z důvodů na straně Zákazníka nutno Produkt doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo sjednáno, je Zákazník povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním Produktu, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

9.      Během přebírání zboží byste si měli zkontrolovat, zda vám byl opravdu doručen takový počet zboží, jaký jste si objednali. Dále byste měli zkontrolovat, zda balík není již na pohled poničený, promáčklý nebo jinak deformovaný. Pokud bude balík poškozen, máte právo na to zboží nepřevzít, popřípadě zboží převzít a do předávacího protokolu společně s přepravcem zaznamenat jeho stav.

10.  Nebezpečí škody na věci přechází převzetím Produktu Zákazníkem.

11.  Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky příslušného přepravce.

12.  Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží úplným zaplacením kupní ceny a převzetím zboží, přičemž rozhoduje poslední z těchto dvou okamžiků.

 

 

VIII.     Odstoupení od kupní smlouvy (Spotřebitel)

 

1.      Spotřebitel může odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory ve lhůtě čtrnácti dnů.

2.      Odstoupení od kupní smlouvy je vyloučeno v případech uvedených v platných právních předpisech, zejména v ustanovení § 1837 občanského zákoníku.

3.      Zákazník může učinit jakékoli jednoznačné prohlášení, kterým informuje o svém odstoupení od smlouvy. e-mail: kontakt@beautysofa24.cz.

4.      Pro odstoupení od smlouvy může kupující také využít vzorový „Formulář pro odstoupení od smlouvy“ dostupný na internetových stránkách https://beautysofa24.cz.

5.      V situaci, kdy Spotřebitel zvolí elektronickou formu odstoupení od Kupní smlouvy, je Prodávající povinen zaslat Spotřebiteli potvrzení o přijetí prohlášení o odstoupení od Kupní smlouvy.

6.      Lhůta pro odstoupení od Kupní smlouvy začíná běžet ode dne převzetí Produktu Spotřebitelem nebo jím určenou třetí osobou s výjimkou přepravce a v případě Kupní smlouvy, která:

a)          zahrnuje více Produktů, které jsou dodávány samostatně, v šaržích nebo po částech – od převzetí posledního Produktu, šarže nebo části, nebo

b)          spočívá v pravidelném doručování Produktů po stanovenou dobu – od převzetí prvního z Produktů.

7.      Prodávající je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne obdržení prohlášení Spotřebitele o odstoupení od smlouvy, vrátit Spotřebiteli všechny jím zaplacené platby, včetně nákladů na dodání Produktu (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývající ze způsobu dodání zvoleného Zákazníkem, jiného než nejlevnějšího standardního způsobu dodání dostupného v Internetovém obchodě). Pokud Spotřebitel zvolil jiný způsob dodání Produktu, než je nejlevnější způsob standardního dodání dostupný v Internetovém obchodě, není Prodávající povinen uhradit Spotřebiteli dodatečné náklady, které mu vznikly ve výši přesahující náklady na nejlevnější způsob standardního dodání.

8.      Prodávající vrátí platbu stejnou platební metodou, jakou použil Spotřebitel, ledaže Spotřebitel výslovně souhlasil s jiným způsobem vrácení, kterým mu nevzniknou žádné náklady. Pokud Prodávající nenabídl, že si Produkt od Spotřebitele vyzvedne sám, může zadržet vrácení plateb přijatých od Spotřebitele, dokud nebude Produkt vrácen nebo Spotřebitel neprokáže jeho odeslání, podle toho, co nastane dříve.

9.      Spotřebitel je povinen neprodleně, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy odstoupil od Kupní smlouvy, vrátit Produkt Prodávajícímu nebo jej předat osobě pověřené Prodávajícím k vyzvednutí, ledaže Prodávající nabídl, že si Produkt vyzvedne sám. Spotřebitel hradí veškeré přímé náklady na vrácení Produktu z důvodu odstoupení od smlouvy, tzn. zejména náklady na balení, zajištění a odeslání Produktu. Pro dodržení lhůty stačí vrátit Produkt před uplynutím její platnosti. Spotřebitel vrací Produkt na adresu:

ul. Namysłowska 9 b

63-640 Bralin (v Polsku)

10.  V případě Zákonného práva na odstoupení od smlouvy odpovídá Spotřebitel za snížení hodnoty Produktu v důsledku jeho užití způsobem, který přesahuje rámec toho, co je nezbytné ke zjištění povahy, vlastností a fungování Produktu.

11.  Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy (§ 1837 občanského zákoníku).

 

a) o dodávce zboží vyrobeného podle požadavků spotřebitele nebo přizpůsobeného jeho osobním potřebám,

 

 

 

 

IX.            Reklamace /Práva z Vadného plnění

 

1.      Odpovědnost prodávajícího vůči zákazníkovi, pokud je prodávaný Produkt v rozporu s Kupní smlouvou (zárukou), jsou uvedeny v obecně platných předpisech. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými předpisy, zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 b Občanského zákoníku.

2.      Kupující má právo uplatnit reklamaci u Prodávajícího:

a)      v elektronické podobě prostřednictvím e-mailu na adresu kontakt@beautysofa24.cz.

3.      Prodávající odpoví na reklamaci neprodleně, nejpozději do 14 kalendářních dnů ode dne jejího obdržení, s výhradou IX.11.

    1. Prodávající je povinen poskytnout zákazníkovi produkt v souladu s uzavřenou kupní smlouvou.

  1. Při prodeji spotřebního zboží je stanovena doba pro uplatnění práv z vadného plnění v délce trvání 24 měsíců. Projeví-li se vada v průběhu dvanácti měsíců od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Odpovědnost prodávajícího za vady se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené používáním či na vadu, kterou způsobil kupující nebo třetí osoba.

6.      Prodávající odpovídá Spotřebiteli, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá Spotřebiteli, že věc:

a) odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

b) je vhodná k účelu, pro který ji Spotřebitel požaduje a s nímž Prodávající souhlasil, a

c) je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

7.      Prodávající dále odpovídá Spotřebiteli, že vedle ujednaných vlastností

a) je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem

b) věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,

c) je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a

d) věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy.

8.      Článek IX.6 se nepoužije v případě, že Prodávající Spotřebitele před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil

9.      Spotřebitel při uplatnění práv z odpovědnosti z vadného plnění má tato práva:

·         právo na bezplatnou opravu zboží nebo právo na dodání nového zboží nebo výměnu jeho součásti. Kupující – spotřebitel smí uplatnit pouze takový způsob odstranění vady, který není nemožný nebo ve srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez značných obtíží pro kupujícího.

·         Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez vady.

·         Kupující – spotřebitel může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od smlouvy,

1.      pokud prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil

2.      se vada projeví opakovaně,

3.      je vada podstatným porušením smlouvy, nebo

4.      je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

10.  Kupující – spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, je-li vada věci nevýznamná; má se za to, že vada není nevýznamná.

  1. V případě, že reklamaci uplatnil Kupující – spotřebitel, bude reklamace včetně odstranění vady vyřízena a spotřebitel o tom bude informován nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Po marném uplynutí lhůty může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu. Prodávající vydá spotřebiteli při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy spotřebitel reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje a kontaktní údaje spotřebitele pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

12.  Produkt, jehož se reklamace týká, je vhodné doručit prodávajícímu spolu s uplatněním reklamace, aby prodávající mohl reklamaci řádně posoudit

 

ul. Namysłowska 9 b

63-640 Bralin (v Polsku)

  1. Kupující – spotřebitel má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady. V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů nezbytně vynaložených k tomuto odstoupení.

14.  Prodávající bezplatně opraví nebo vymění produkt v přiměřené době a bez nepřiměřených obtíží vůči zákazníkovi, s přihlédnutím ke specifičnosti produktu a účelu, pro který jej zákazník pořídil.

15.  Prodávající vrátí Zákazníkovi náležitou částku v důsledku řádného uplatnění práva na snížení ceny a to neprodleně, nejpozději však do 14 dnů ode dne obdržení žádosti zákazníka o snížení ceny.

16.  V případě odstoupení od kupní smlouvy na základě reklamace, zákazník neprodleně vrátí zboží prodávajícímu. Prodávající vrátí zákazníkovi cenu produktu (vč. případných uplatněných účelných nákladů reklamace) neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení produktu nebo dokladu o jeho vrácení.

 

 

X.               Mimosoudní řešení spotřebitelských sporu

 

1.      Ve smyslu ustanovení § 1820 odst. 1) písmeno s) občanského zákoníku a § 14 odst. 1 a § 20d a násl. zákona č. 634/1992, na ochranu spotřebitele sděluje prodávající, že s návrhem na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu se spotřebitel může obrátit na orgán mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, a to na internetových stránkách www.coi.cz. Česká obchodní inspekce vyřizuje návrhy na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů způsobem a za podmínek stanovených příslušnými právními předpisy. Pro vyloučení pochybností žádné ustanovení těchto podmínek nevylučuje možnost spotřebitele obrátit se svým nárokem na civilní soud.

Kontaktní údaje:

Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 44, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: www.coi.cz

2.      Platforma pro online řešení sporů (Online Dispute Resolution) má usnadnit nezávislé, mimosoudní řešení sporů mezi spotřebiteli a podnikateli přes internet. Tyto spory se týkají smluvních závazků vyplývajících z internetových kupních smluv, nebo smluv o poskytování služeb uzavřených mezi spotřebiteli přebývajícími v Evropské Unii a podnikateli se sídlem v Evropské Unii.

3.      Spotřebitel, který chce využít možnost alternativního řešení sporů týkajících se internetového obchodu, může podat svou stížnost prostřednictvím internetové platformy pro online řešení sporů, dostupné na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

4.      Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).

 

 

XI.            Možnost zveřejnit recenzi na produkt

 

 

1.      V rámci zveřejnění obsahu a jeho zpřístupnění zákazník obsah dobrovolně šíří. Zveřejněný obsah neodráží názory prodávajícího a neměl by být ztotožňován s jeho aktivitami. Prodávající není poskytovatelem obsahu, ale pouze subjektem, který k tomuto účelu poskytuje vhodné ICT zdroje.

2.      Zákazníkovi je zakázáno poskytovat nelegální obsah. Kontaktním místem prodávajícího pro přímou komunikaci pro účely nařízení 2022/2065 o jednotném trhu digitálních služeb a o změně směrnice 2000/31/ES (akt o digitálních službách) je: e-mailová adresa. kontakt@beautysofa24.cz. Komunikace může probíhat v češtině nebo polštině.

3.      Prodejce ověřuje recenze pomocí e-mailové adresy, která byla použita při nákupu nebo spojena s účtem uživatele.

4.      Recenze produktů mohou být vydány pouze ve vztahu k produktům skutečně zakoupeným v internetovém obchodě prodávajícího a zákazníkům internetového obchodu, kteří recenzovaný produkt skutečně zakoupili.

5.      Recenze mohou být zpřístupněny přímo na webových stránkách obchodu nebo v externí recenzentčin službě, se kterou prodávající spolupracuje a na kterou odkazuje na webových stránkách internetového obchodu.

6.      Je zakázáno uzavírat fiktivní nebo zjevné kupní smlouvy za účelem zanechání názoru na produkt.

7.      Zákazník souhlasí s tím, aby Prodávající bezplatně používal názory nebo jiný obsah zveřejněný na webových stránkách Obchodu.

8.      Prodejce nezveřejňuje ani nedává pokyny ostatním, aby zveřejňovali nepravdivé recenze nebo doporučení zákazníků za účelem propagace jeho produktů, ani neposkytuje sponzorované recenze.

9.      Zákazníkovi je zakázáno poskytovat nelegální obsah, což znamená informace, které nejsou samy o sobě zákonné nebo odkazují na činnosti, včetně prodeje produktů.

10.  Prodávající informuje, že názory zákazníků nejsou automaticky vyhodnocovány z hlediska zakázaného obsahu.

11.  Pokud se zjistí, že recenze nesplňuje podmínky stanovené v obchodních podmínkách, může prodávající přijmout zmírňující opatření, tj. recenzi odstranit nebo odmítnout její zveřejnění.

12.  Pokud se třetí strana (jiný zákazník nebo jiná osoba či subjekt) domnívá, že recenze obsahuje nezákonný obsah, může o tom informovat prodejce na e-mailové adrese kontakt@beautysofa24.cz.  Přihláška by měla obsahovat:

a)      jméno a e-mailovou adresu osoby nebo subjektu, který oznámení podává;

b)      Prohlášení potvrzující dobrou víru osoby nebo subjektu, který oznámení podává, že informace a tvrzení v něm obsažené jsou správné a úplné.

c)      zdůvodnění, proč je názor nezákonným obsahem;

d)      jasné označení přesného elektronického umístění informací (např. informací, které identifikují nezákonný obsah);

13.  Prodávající zašle žadateli potvrzení o přijetí žádosti, pokud byla uvedena e-mailová adresa žadatele.

14.  Prodávající posoudí žádost do 14 dnů ode dne jejího obdržení, a to objektivně a s náležitou péčí.

15.  Rozhodnutí prodávajícího může spočívat v odstranění nebo ponechání recenze v obchodě.

16.  Prodávající bezodkladně oznámí (žadateli a osobě, která předložené hodnocení předložila) své rozhodnutí spolu s odůvodněním. Proti rozhodnutí se lze odvolat. Prodávající posoudí odvolání do 14 dnů ode dne jeho doručení.

 

 

 

 

XII.        Zpracování osobních údajů

 

 

1.      Za účelem realizace kupní smlouvy bude prodávající zpracovávat nezbytné osobní údaje kupujícího dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, a to v rozsahu a způsobem uvedeným v Prohlášení o ochraně soukromí, které je neoddělitelnou součástí těchto obchodních podmínek, a které je dostupné na stránkách  https://beautysofa24.cz  v sekci Ochrana osobních údajů.

 

 

XIII.    Závěrečná ustanovení

 

1.      Webové stránky, jejich jakákoli část, obrázky produktů, technické popisy, design webových stránek, grafické rozvržení systému, takto vyhotovené obchodní podmínky a obsah všech domén prodávajícího jsou naším duševním vlastnictvím a nesmí být bez našeho souhlasu žádným způsobem zkopírována nebo jinak využita. V případě porušení této právní doložky se vystavujete nebezpečí dle 121/2000 Sb.

2.      Právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí českým právem.

3.      Volba českého práva na základě těchto obchodních podmínek nemá vliv na ochranu práv spotřebitele na základě ustanovení, od nichž se nelze odchýlit dohodou mezi prodávajícím a spotřebitelem, podle zákona aplikovatelného v případě neexistence této volby.

4.      Kupní smlouva je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám.

5.      Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení. Změny a doplňky kupní smlouvy či obchodních podmínek vyžadují písemnou formu.

 

                                                                                                                      06.02.2025

Zásady ochrany osobních údajů

BEAUTYSOFA24

https://beautysofa24.cz

 

 

 

I.                 Správce osobních údajů:

SOFA STYLE sp. z o.o.

ul. Kościuszki 6,

63-640 Bralin (v Polsku),

DIČ: PL6192049524

Regon: 383280310

KRS: 0000785044

e-mail: kontakt@beautysofa24.cz  

Tel: +…………………….

 

 

 

 

II.             Jak je postaráno o Vaše osobní údaje:

 

 

1.                 Osobní údaje Zákazníka jsou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále také jako: „GDPR”) a jinými právními předpisy o ochraně osobních údajů platnými po celou dobu zpracovávání osobních údajů. Osobní údaje jsou veškeré informace, které identifikují nebo umožňují identifikaci fyzické osoby (dále jen: „Osobní údaje”).

2.                 Správce věnuje zvláštní pozornost ochraně zájmů osob, kterých se údaje týkají, zejména však zajistí, že jím shromážděné údaje jsou:

a)      zpracovávány v souladu s právem, řádně a transparentně vůči osobám, kterých se údaje týkají;

b)      shromažďování údajů je pro konkrétní, pro explicitní a legitimní účely a nejsou dále zpracovávány v rozporu s těmito účely;

c)      přiměřené, relevantní a omezené pouze na to, co je nezbytné pro účely, pro které jsou zpracovávány;

d)      řádné a v případě potřeby aktualizované;

e)      přechovávány ve formě umožňující identifikaci osoby, které se údaje týkají, po dobu, která není delší, než je to nutné pro účely, pro které jsou zpracovávány;

f)       zpracovávány způsobem garantujícím bezpečnost Osobních údajů, včetně ochrany před neoprávněným nebo protiprávním zpracováním nebo náhodnou ztrátou, zničením nebo poškozením, a to prostřednictvím vhodných technických nebo organizačních opatření.

3.                 Vaše osobní údaje jsou zpracovávány především v rámci Evropského hospodářského prostoru (dále jen: „EHP “). V souvislosti s provozem Internetového obchodu může docházet k předávání Vašich osobních údajů i do zemí mimo EHP, kde subjekt spolupracující se Správcem spravuje dle zadání Správce nástroje pro zpracování osobních údajů. Takové předání osobních údajů, je vždy realizováno pouze v nezbytném rozsahu.

4.                 V případě předávání osobních údajů subjektům se sídlem mimo EHP Správce zajišťuje aplikaci požadavků uvedených v kapitole 5 GDPR, včetně použití vhodných záruk předávání v podobě standardních smluvních doložek přijatých na základě rozhodnutí Evropské komise.

5.                 Provozovatel je oprávněn tyto podmínky změnit. Novou verzi zásad ochrany osobních údajů zveřejní na svých webových stránkách.

 

 

 

III.         Jaké osobní údaje zpracováváme:

 

 

1.                 Pokud si u nás objednáte zboží nebo služby, potřebujeme od Vás údaje pro dokončení objednávky. Pokud bychom tyto údaje neměli, nemohli bychom Vám zboží doručit. Tyto údaje jsou pro nás důležité, tudíž je máme jako povinný údaj během dokončení objednávky či registrace. Vaší emailovou adresu potřebujeme pro zasílání potvrzení objednávek, která slouží jako potvrzení kupní smlouvy.

2.                 Poskytnutí těchto údajů je dobrovolné, avšak nezbytné pro registraci a nákupy v rozhraní webu. Zákazník může sám kdykoliv provádět evidenční změny údajů zavedených do systému Internetového Obchodu.

3.                 Zákazník, který má vytvořený účet v internetovém obchodě, může kdykoli požádat zákaznické oddělení o jeho odstranění. Zrušení účtu je nevratné a znamená odstranění veškerých dat zákazníka. Obnova tohoto účtu nebude možná.

4.                 Údaje, které potřebujeme: Jméno a příjmení, Doručovací Adresa, Telefonní číslo, Emailová adresa, IČ (pouze firmy nebo prodejci).

 

 

IV.          Proč shromažďujeme a zpracováváme osobní údaje:

 

1.      Osobní údaje jsou zpracovávány k účelům, jež jsou uvedeny níže, přičemž rozsah zpracovávaných osobních údajů závisí na konkrétním účelu zpracování. Pro některé účely zpracování je možné zpracovávat osobní údaje přímo na základě zákonného právního základu, kde se nevyžaduje souhlas zákazníka s takovým zpracováním osobních údajů, přičemž druhou skupinu pak tvoří zpracování, jež je možné pouze se souhlasem zákazníka.

2.      Ke zpracování osobních údajů, je dán následující právní základ:

a)      zpracování pro splnění smlouvy, jejíž smluvní stranou je zákazník - zejm. pro účely realizace kupní smlouvy, zahrnující vyřízení objednávky, vytvářet, spravovat a spravovat účet nebo účty, plnění ze smlouvy zahrnující související komunikaci se zákazníkem, předání zboží k přepravě zboží a konečný prodej objednaného zboží a jeho dodání zákazníkovi a vyúčtování příslušné kupní ceny - a to po dobu trvání smluvního vztahu, resp. po dobu nezbytnou k plnění kupní smlouvy (čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR);

b)      zpracování pro splnění právních povinností, které jsou uloženy správci - zejm. pro účely plnění účetních a daňových povinností správce – a to po nezbytně nutnou dobu dle zákonných lhůt, které jsou stanoveny právními předpisy (př. faktury vystavené správcem jsou v souladu s § 35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, v platném znění, archivovány po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se plnění uskutečnilo, přičemž z důvodu nutnosti doložit právní důvod pro vystavení faktur jsou po dobu 10 let ode dne ukončení smlouvy archivovány i uzavřené kupní smlouvy, resp. objednávky zákazníka (čl. 6 odst. 1 písm. c) GDPR);

c)      zpracování pro účely ochrany oprávněných zájmů správce - jedná se o zpracování osobních údajů pro ochranu práv a právem chráněných zájmů správce, které je možné provádět bez souhlasu zákazníka, avšak při naplnění existence odpovídajícího zájmu správce, kterým je potřeba zpracování údajů pro evidenci dlužných pohledávek a uplatňování nároků správce z uzavřených kupních smluv (soudní, popř. exekuční vymáhání pohledávek za zákazníkem a ostatní zákaznické spory, uplatňování pojistných nároků, atp.), řešení nároků zákazníků (reklamace, odstoupení od smlouvy, atp.) a budoucích dotazů a stížností zákazníků, včetně zajištění důkazů pro případ budoucích soudních sporů, jichž bude správce účastníkem (čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR);

d)      Přidání recenze (zpracování za účelem sledování našeho oprávněného zájmu, spočívajícího v předkládání názorů na zboží a průběh transakcí v internetovém obchodě ((čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR);

3.                 V případě, že se přihlásíte k odběru Newsletteru, jsou Vaše osobní údaje zpracovávány za účelem zasílání Newsletteru. Právním základem zpracování Vašich osobních údajů pro tento účel je plnění smlouvy o poskytování služby zasílání Newsletteru uzavřené se Správcem dle čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR.

4.                 Vaše osobní údaje mohou být rovněž zpracovávány za účelem provádění marketingových (nezávisle na Newsletteru), analytických a statistických činností, jakož i za účelem ochrany oprávněného zájmu a právních nároků. Právním základem pro zpracování Vašich osobních údajů je v tomto případě oprávněný zájem Správce nebo třetí strany dle čl. 6 odst. 1 písm. f) GDPR. Takové zpracování můžete odmítnout nebo proti němu můžete podat námitku.

5.                 Není-li výše stanoveno výslovně jinak, jsou osobní údaje zpracovávány pouze po nezbytně nutnou dobu, zejm. po dobu trvání smluvního vztahu či jiného právního titulu, který správci umožňuje osobní údaje zákazníka zpracovávat, a archivovány dle lhůt uložených právními předpisy. Po ztrátě zákonného důvodu je prováděn výmaz příslušných osobních údajů. Osobní údaje, jež jsou zpracovávány se souhlasem zákazníka, jsou uchovávány pouze po dobu trvání účelu, k němuž byl souhlas udělen, nejdéle pak po dobu trvání uděleného souhlasu zákazníkem či do okamžiku jeho odvolání.

 

 

 

V.              Komu Vaše osobní údaje poskytujeme: 

 

 

1.                 Příjemci osobních údajů Kupujícího mohou být subjekty realizující na příkaz Prodávajícího objednávku a zabývající se jejím vyřízením: zásilkové firmy/ dodavatelé zboží, účetní firmy, montážní servisy, dodavatelé IT řešení, firmy podporující platby, banky, pojišťovny, vindikační firmy, firmy poskytující marketingové služby, dodavatelé skladovacích služeb, dodavatelé telekomunikačních služeb, firmy zabývající se skartací, advokátní kanceláře, oprávněné státní orgány.

2.                 Poskytovatel elektronických platebních služeb:

GoPay,

Sídlo: Planá 67

370 01 Planá

Česká republika

IČ: 26046768

Společnost je registrována v Obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Českých Budějovicích, spis. zn. C/11030.

3.                 Poskytovatelé sociálních zásuvných modulů, skriptů a dalších podobných nástrojů umístěných na stránkách Internetového obchodu, které umožňují prohlížeči osoby navštěvující stránky Internetového obchodu stahovat obsah od poskytovatelů zmíněných plug-inů (např. přihlášení pomocí přihlašovacích údajů k stránka sociální sítě) a předávání osobních údajů návštěvníka za tímto účelem těmto poskytovatelům, včetně:

a)      Google Ireland Ltd. – Správce používá sociální pluginy Google na webových stránkách internetového obchodu (např. přihlášení pomocí přihlašovacích údajů Google), a proto shromažďuje a sdílí osobní údaje uživatele služby pomocí webových stránek online obchodu společnosti Google Ireland Ltd. (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4, Irsko) v rozsahu a v souladu se zásadami ochrany osobních údajů dostupnými zde: https://policies.google.com/privacy?hl=pl (tyto údaje zahrnují informace o aktivitách na webových stránkách internetového obchodu - včetně informací o zařízení, navštívených webových stránkách, nákupech, zobrazovaných reklamách a způsobu využívání služeb - bez ohledu na to, zda má uživatel služby účet Google a je k tomuto účtu přihlášen.

b)      Meta Platforms Ireland Ltd. - Správce používá sociální zásuvné moduly Facebooku (např. tlačítko To se mi líbí, Sdílet nebo přihlášení pomocí přihlašovacích údajů k Facebooku) a Instagram na webových stránkách internetového obchodu, a proto shromažďuje a sdílí osobní údaje uživatele služby pomocí webových stránek. internetového obchodu společnosti Meta Platforms Ireland Ltd. (4 Grand Canal Square, Grand Canal Harbour, Dublin 2 Ireland) v rozsahu a v souladu se zásadami ochrany osobních údajů dostupnými – v případě Facebooku – zde: https://www. facebook.com/about/ privacy/ a ​​– v případě Instagramu – zde: https://help.instagram.com/519522125107875/?helpref=hc_fnav (tyto údaje zahrnují informace o aktivitách na webu online obchodu – včetně informací o zařízení, navštívené webové stránky, nákupy, zobrazované reklamy a způsob používání služeb – bez ohledu na to, zda má uživatel služby Facebook nebo Instagram účet a je přihlášen na Facebooku nebo Instagramu).

 

 

 

 

 

 

VI.            Jaké máte práva:

 

 

1.      Subjekt osobních údajů má právo:

a)          na přístup k osobním údajům (včetně např. získání informací o tom, jaké osobní údaje jsou zpracovávány);

b)          požadovat opravu a omezení zpracování osobních údajů (např. pokud jsou nesprávné);

c)          na vymazání osobních údajů (např. v případě, že byly zpracovávány v rozporu se zákonem);

d)          na předání osobních údajů, které byly Správci poskytnuty, a které jsou zpracovávány automatizovaně a zpracování probíhá na základě souhlasu nebo na základě nutnosti plnění smlouvy, např. jinému správci;

e)          kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů, je-li právním základem pro zpracování osobních údajů souhlas (odvolání souhlasu nemá vliv na zpracování prováděné Správcem v souladu se zákonem před odvoláním souhlasu);

f)          vznést námitku proti zpracování osobních údajů na základě oprávněných zájmů Správce nebo třetí osoby, zejména proti zpracování pro marketingové účely;

2.      Zároveň Vás informuje, že v případě podezření, že Vaše osobní údaje jsou zpracovávány neoprávněně, máte právo podat Úřadu na ochranu osobních údajů České republiky stížnost. Budeme však rádi, pokud budete problémy řešit nejprve s námi.

(www.uoou.cz).

3.      Výše uvedená práva můžete uplatnit prostřednictvím e-mailu: kontakt@beautysofa24.cz.

 

VII.        Cookies

 

 

1.      Cookies jsou malé soubory obsahující písmena a číslice, které se prostřednictvím internetového prohlížeče odesílají do počítače či chytrého telefonu, kde se ukládají na pevném disku. Hlavním úkolem tohoto souboru je rozlišení a identifikace jednotlivých uživatelů webových stránek.

2.      Soubory „cookies” jsou součástí HTTP protokolu, který se používá pro komunikaci mezi webovým serverem a prohlížečem. Skládají se z: identifikačního klíče, hodnoty a doby, po jaké by měl prohlížeč cookies odstranit. Jejich funkce jsou většinou standardní a slouží pro nastavení prohlížeče. Soubory Cookies se používají k přizpůsobení obsahu stránek Vašim preferencím, včetně našich nabídek, a pro zlepšení a personalizaci obsahu webových stránek.

3.      Soubory cookies shromažďují různé druhy informací, které zpravidla neumožňují Vaši identifikaci. Některé informace v závislosti na jejich obsahu a použití však mohou být přiřazeny ke konkrétní osobě, a jsou tedy považovány za osobní údaje. Jakékoliv soubory cookies s výjimkou nezbytně nutných můžeme zpracovávat pouze na základě Vašeho souhlasu dle čl. 6 odst. 1 písm. a) GDPR.

4.      Z hlediska účelu používání cookies rozlišujeme tři kategorie:

● Nezbytné soubory – tyto soubory umožňují správné fungování internetové stránky a její funkcí, např. autentizační nebo bezpečnostní soubory cookie. Bez jejich uložení do vašeho zařízení nebude možné internetovou stránku používat.

● Analytické soubory – tyto soubory umožňují sledování otevřených internetových stránek, zdrojů návštěvnosti, doby pobytu na stránce. Jejich neuložení neovlivní funkčnost stránky.

● Reklamní soubory – tyto soubory umožňují zobrazovat personalizované reklamy na internetové stránce nebo mimo ni. Jejich neuložení neovlivní funkčnost stránky.

5.      Z hlediska jejich platnosti rozlišujeme dvě kategorie cookies:

● soubory relací – krátkodobé, ukládají se do konce dané relace,

● trvalé soubory – dlouhodobé, ukládají se po skončení relace.

6.      Z hlediska rozlišení subjektu spravujícího cookies rozlišujeme:

● naše soubory cookie,

● soubory cookie třetích stran.

7.      SOUBORY COOKIE SPRÁVCE ÚDAJŮ

Soubory cookie, které spravujeme, vám umožňují:

● ověřovat přístup,

● zachovat relace po přihlášení,

● ochranu obchodu před útoky hackerů,

● uložit obsah polí vyplněných formulářů prohlížečem (volitelné),

● uložit položky, které jste v prohlížeči přidal/a do košíku.

Díky těmto souborům je používání funkcí Obchodu jednodušší a příjemnější.

 

8.      SOUBORY COOKIE TŘETÍCH STRAN

Vzhledem k tomu, že Správce v rámci Internetového obchodu spolupracuje s jinými subjekty, ukládá prohlížeč pro účely této spolupráce rovněž soubory cookies, které pocházejí od subjektů, se kterými Správce spolupracuje. Tímto způsobem se shromažďují mj. informace o prohlížených Produktech. Soubory cookies zasílané těmito subjekty jsou zaměřeny zejména na zajištění řádného provozu Internetového obchodu a zlepšení efektivity zobrazování reklam, které odpovídají Vaší online aktivitě. Správce využívá zejména služby následujících subjektů, které v Internetovém obchodě využívají soubory cookies:

●         Google Analytics

●         Google Ads

●         Google Tag Manager

●         Meta Pixel

●         Cookiebot

 

9.      SOUHLAS S POUŽÍVÁNÍM A SPRAVOVÁNÍM SOUBORŮ COOKIE

S výjimkou nezbytných souborů cookie je jejich zpracování založeno na souhlasu uživatele.

 

Souhlas se zpracováním souborů cookie je dobrovolný a lze ho kdykoli odvolat. Nezapomínejte, že neudělení souhlasu s používáním některých souborů cookie může mít za následek omezení používání Obchodu a jeho funkcí, a dokonce znemožnit jeho používání.

 

Souhlas se zpracováním souborů cookie lze udělit:

 

● pomocí nastavení softwaru nainstalovaného v koncovém telekomunikačním zařízení, které používá uživatel,

 

● pomocí tlačítka pro udělení o souhlasu se zpracováním souborů cookies nebo potvrzení přečtení jeho podmínek,

 

● pomocí nastavení dostupných na internetové stránce.

 

 

                                                                                                          06.02.2025